FAQ

Musím být registrovaný zákazník, abych mohl nakoupit?


Ne. Můžete nakoupit i bez registrace. Registraci ale doporučujeme z důvodu automatického vyplnění informací v nákupním košíku a věrnostním akcím.

Jak mám nakoupit?


Pro nakoupení vložte vybrané zboží do košíku. U některých produktů je před vložením do košíku potřeba zvolit jeho barvu. Dále pokračujte do košíku, kde zvolte způsob dodání. Tlačítkem “Přejít do pokladny” přejděte k pokladně, kde zadejte fakturační údaje, případně další potřebné informace a vyberte způsob platby. Pro objednání je potřeba souhlasit s obchodními podmínkami zaškrtnutím políčka. Pro objednání stiskněte tlačítko “Objednat”.

Jak postupovat při reklamaci?


Nejprve nás kontaktuje prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Po domluvě budete požádáni o dodání reklamovaného produktu na provozovnu e-shopu. Obsahem reklamovaného produktu musí být kompletní balení, kopie daňového dokladu a průvodní dopis s popisem závady.

Jak dlouho bude reklamace řešena?


Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín bohužel nejsme schopni sdělit předem.

Mohu zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu?


Ano. Spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od jeho zakoupení. Zboží nesmí být nijak poškozeno a musí být kompletní. Podrobné podmínky pro vrácení zboží jsou uvedeny v reklamačním řádu.

Jaké jsou způsoby dodání objednávky?


Objednávku je možné doručit službou GLS do ParcelShopu nebo domů. Dále pak pak Českou Poštou - Balík do ruky a Balík na poštu. Náhradní díly zasíláme doručovací službou PPL.